יום חמישי, 5 במאי 2011

הזיות

לפעמים אני מוצא את עצמי חולם בהקיץ על כל מיני שילובים הזויים שהיו באים לי טוב.
יש ראפרים ומפיקים שנולדו לעבוד ביחד אבל הם עדיין לא יודעים את זה..
הנה שלושה צירופים שפועלים טוב מאוד בדמיון המעוות שלי -

Hudson Mohwoke VS Rick Ross
ריקי רוס הוא אחד הראפרים שהכניסו אותי לעולם הקסום של הדרום המלוכלך.
נכון, רוב מה שהוא אומר לא באמת קרה ותפיסת המציאות שלו קצת מוזרה,
אבל מצד שני הוא קריזמטי, כועס ויש לו יכולת על טבעית לשבת על ביטים גדולים מהחיים.

מישהו שיודע דבר או שניים על ביטים גדולים מהחיים זה הדסון מוהוק.
הסקוטי המפגר אחראי לצד ידידו ראסטי לכמה מהפקות
האלקטרו/היפהופ/חלל/אמאל'ה הכי סוחפות בסביבה,
המחשבה על מפגש דמיוני שלו ושל ריקי די מרגשת אותי. מודה









Tyler The Creator VS El-P
טיילר הוא המנהיג של כנופיית ההיפ הופ המרעננת Odd Future .
ממש אתמול דלף האלבום החדש שלו לרשת ולמרות ההייפ המוגזם מדובר באחלה אלבום
שהצליח להושיב אותי עם אוזניות בחמש בבוקר במקום ללכת לישון, זה כבר הרבה.
טיילר הוא אחד הראפרים האהובים עלי כרגע בעיקר כי הוא מצליח
לבעוט לי בראש ולהצחיק אותי באותו זמן.

קצת אחרי ששמעתי אותו לראושנה התחלתי לפנטז על מפגש בינו ובין הג'ינג'י האהוב עלי - EL-P
ההפקות המלוכלכות שלו (בעיקר לקומפני פלו וקאניבל אוקס) תמיד ריגשו אותי
ונראה לי שמפגש בין השניים יניב איזה מיני מאסטרפיס.









בעיקרון רציתי להוסיף עוד שילוב מנצח, אבל נראה לי שיצא ארוך מידי.
פעם הבאה.

כהן, אם יש לי טעויות כתיב אני מרשה לך לתקן.

2 תגובות:

  1. מגניב, אוהב את ההמלצות שלך!

    השבמחק
  2. יישמתי את ההמצלה ונתתי שמיעה לHudson Mohawke..
    וזה מדהים, טוב שיש את הבלוג הזה עם המלצות לעניין.

    השבמחק